Szukaj na tym blogu

środa, 19 lutego 2014

Zmiany, zmiany

Czy wy też już czujecie wiosnę???
U mnie coraz słoneczniej i w powietrzu czuć już powoli ten charakterystyczny zapach wiosennych poranków, nawet wstaję wcześniej i nie jest mi już tak trudno
podnieść się z łóżka jak dotychczas.


Zmieniam też przestrzeń wokół siebie - coraz więcej kwiatów i pasteli się u mnie panoszy.
Jeszcze niedawno moje ulubione kąciki wyglądały tak:








Ale z każdym dniem robi się wokół mnie coraz wiosenniej, co dodaje mi energii do pracy, której ostatnio u mnie multum :)




latarenki od Agi i domek Madam Stoltz, a do tego gwiazdki z House of White :):):)







Udanego tygodnia!!!
Magda :)

18 komentarzy:

  1. U Ciebie to już wiosna - a na kawę zapraszam adres znasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ale kusi :D chyba faktycznie wpadnę kiedyś, jak będę w okolicy :) nakupię ciacha i się poobjadamy razem :):):)

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) uwielbiam robić zdjęcia :) najchętniej chodziłabym nieraz dzień cały jak japoński turysta i pstrykała, co mi tam ciekawego wpadnie w oko :)

      Usuń
  3. Jak u Ciebie pozmieniane,super!! Bardzo ładna sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* to chyba przez tę wiosnę :) nic tylko bym wszystko zmieniała, przestawiała i porządkowała :)

      Usuń
  4. U mnie rowniez czuc wiosne i nareszcie zycie i dzieci sasiadow przenosza sie do ogrodow i na balkony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dobre :P sama bym najchętniej spędzała pół dnia na dworze :) a tu praca nie pozwala :) ale mamy weekend, więc można będzie trochę pobiegać w słońcu :)

      Usuń
  5. ja tez witam wiosne powoli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnie jest, prawda??:) ja nic tylko bym się wygrzewała w słońcu :) taką zimę chcę co roku :):):)

      Usuń
  6. Ja tez już rozpoczęłam wiosenne nastrajanie :))
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam!!! cudnie jest w Twoim ogródku :) wiosną to się tam dopiero będzie działo :)

      Usuń
  7. Jak pięknie!! czuję, czuję wiosnę i jakoś ostatnio gonię, gonię, czasu nie mogę ogarnąć :))) buźki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, znam to :):):) ale im więcej słońca, tym więcej energii :) buziolki :)

      Usuń
  8. jak wiosennie u Ciebie,ja również powoli wyciągam pastelowe dodatki i wprowadzam wiosnę : )
    lampiony od Agi są piękne i ten domek również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mi się te pastele same do rąk pchają, nie mogę się powstrzymać i dokupuję, i wygrzebuję pochowane :) a lampiony i pudełka Agi...co tu dużo mówić, ja już mam plany na następne :) i lustro mi się marzy, a właściwie to chyba nawet kilka :):):):) coś czuję, że w przyszłym miesiącu przywędruje do mnie zamówienie ;) a na razie czekam na śliczne kubeczki Agusiowe :) a domek kupiłam w Scandi Concept :) od razu się w nim zakochałam, klik i mój był :)

      Usuń
  9. Oj to prawda, mnie też coraz łatwiej się wstaje, tak lżej mi jest. Ja też otaczam się wiosennymi kwiatami. .... widziałam wygrane miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I wiosenna świeczka Yankee Candle :-) O tak, wiosna, wiosna.

    OdpowiedzUsuń