Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 maja 2013

podwójna nominacja - to chyba znaczy, że jestem fajna, co nie??:P

        Jest sobie taki łańcuszek blogerów, do którego kiedyś zostałam nominowana, że mój blog jest ciekawy i do rzeczy i w ogóle całkiem, całkiem. No i wstaję sobie dziś rano - pierwsza myśl w mojej głowie to oczywiście: KAWY!!! (kurcze, czy tylko ja tak mam, że nie wyobrażam sobie poranka bez kawy i chwilki spokoju przy komp?? potem oczywiście pranie, sprzątanie, gotowanie i takie tam rozrywki domowej kury, co robi doktorat, ale KAWA musi być ;) ) No więc jak już sobie zasiadłam z tą moją kawą z włoskiego czajniczka, który przywiozłam z którejś tam podróży italskiej, to i maila sprawdziłam, i paszczka mi się zaśmiała. No bo kolejna nominacja :) dziękuję Agacie z http://agatopis.blogspot.com/2013/05/ancuszek-tylko-dla-blogerow.html :)

A teraz odpowiem na pytania:

1. Czy słowa mają dla Ciebie kolory?
Słowa mają kolory, emocje i wielkie znaczenie, mogą budować i ranić, więc trzeba umieć trzymać język na wodzy, co zazwyczaj idzie mi marnie, szczególnie jak się wścieknę - kolor czarny jak smoła.

2. Białe czy czerwone?
Białe :) nie lubię czerwonego :)

3. Do kina czy na film?
Jedno i drugie :) Chociaż ostatnio to głównie kapcie i film na kompie :) można przy okazji wino wypić i iść spać, jak film nudny ;)

4. Który błąd językowy najbardziej Cię wkurza?
Smsowe błędy w najróżniejszej postaci, np. pisanie na różne sposoby słowa "w ogóle". Poza tym nieustanne
mylenie "bynajmniej" z "przynajmniej".

5. Jakiego języka chcesz się nauczyć?
Portugalskiego :) Nawet kiedyś zaczęłam, ale potem zdarzył się się półroczny wyjazd i przerwałam :) No i chciałąbym podszkolić te języki, które już znam, a mogłabym znać lepiej - angielski, włoski, grecki.

6. Książka, która zmieniła Twoje życie.
Jedna??? To ciężka sprawa chyba. Ja czytam dużo, bo lubię sobie odpłynąć daleko, daleko. Może prościej ulubiony autor - Haruki Murakami.

7. Jak, oprócz pisania bloga, realizujesz potrzebę tworzenia?
Oj, robię doktorat, to mi stanowczo wystarczy ;) blog ta czysta forma rozrywki :)

8. Ulubiony zapach.
Aktualnie Hermesa uwielbiam :) jardin de mediterranee :) ale wiernie wracam do jardin de mousson :) Zawsze się śmieje, że pachnie sadzawką :P

9. Jak nauczyć dziecko porządku w pokoju?
Hmm, prościej niż faceta??? ;)

10. Czego ciekawego się ostatnio nauczyłaś/nauczyłeś?
Że jak zbiorę się do kupy, to mogę wszystko, a przynajmniej wiele.

11. Czego się boisz?
Boję się, że któregoś ranka obudzę się i powiem sobie: To nie to....

Nom, to już wszystkie pytania. Jak się zbiorę, to wrzucę dziś moją berlińską majówką. Berlin lubię, aczkolwiek bardziej lubię Rzym. A tak w ogóle to marzę o NY :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz