Szukaj na tym blogu

sobota, 22 marca 2014

Moja wish lista... ;)

 
Każda  nas ma chyba taką swoją wish listę...
zdjęcie via: http://www.scienceofrelationships.com/home/2013/7/3/wake-up-dreams-and-relationships-part-1-of-2.html
Zmienia się nam ona co jakiś czas, no bo co poradzić, że tyle ładnych rzeczy wokoło :):):)
zdjęcie via: http://www.thecrispycorner.com/?p=261
 
 
Czy jest na to jakaś rada??
Chyba tylko kupowanie z głową :)
Czyli:
1. tego, czego faktycznie potrzebujemy;
2. tego, co zachwyci nas do tego stopnia, że wiemy, że wcześniej czy później i tak do nas trafi.
Co więcej, czasami czekając jakiś czas tylko się utwierdzamy w swoim wyborze i skoro za każdym razem spoglądając nań czy to w witrynie sklepowej, czy witrynie internetowego sklepu mamy ochy i achy, to możemy być pewne/pewni, że wybór jest słuszny i ponadczasowy.
 
Ale, ale...
Co mnie tak zachwyciło w tym miesiącu?? :)
 
Mój pierwszy - i niezmienny big wow - to nowa kolekcja AGNETHA
W planach mam przede wszystkim trzy rzeczy, chociaż kłamać nie będę, chciałabym niemalże wszystko.
Mój numer 1 to mozaikowa taca - ZDJĘCIA SĄ AUTORSTWA AGNETHY :):):) 
ja na moją tacę dopiero zbieram, więc obfotografuję, jak już będę ją mogła wykreślić z wish listy :)
 
via: agnethahome.pl

via: agnethahome.pl
 
Mój nr 2 to domek, a jakże:
 
via: agnethahome.pl

via: agnethahome.pl
 
Domek znajdziecie tu: http://agnethahome.pl/pl/p/DOMEK/170 :)
zdjęcia oczywiście Agnieszki:):):)
A ja mam prośbę.... Powiedźcie, który kolor???
Nie jestem w stanie podjąć decyzji, bo oba są świetne, więc robię sondę tutaj :):):)
 
A teraz trzeci, choć wcale nie ostatni, produkt z mojej wish listy, czyli malutka biała taca, która idealnie zgra się z moim nowym stolikiem, który niedługo przywędruję do mnie do domu :):):) Ale o tym już za chwilę :)
 
via: agnethahome.pl
 
Udało mi się upolować na WESTWING dwa cudowne stoliki, które już od dawna były na mojej liście marzeń. Chciałam coś prostego, niedużego, no bo razy dwa i żeby się fajnie zgrywało.
Nie potrafię się przekonać do typowych stolików kawowych z drewna i chociaż podobają mi się u innych, to jakoś u siebie ich nie widzę.
A więc - TATATRATA - oto moje stoliki :)
Zdjęcia WESTWING oczywiście :)
 
via: westwing.pl

via: westwing.pl
 
Tacę małą białą Agnieszkową widzę na okrągłym - chcę tę najmniejszą, kwadratową :)
W niej sobie będę urządzać moodboardowe kompozycję i będą sooo happyyyy :)
Taki master plan :P
 
Do tego widzę dywan z IKEA
Ten oto:
A do tego....kulki oczywiście z cottonballlights
BLACK&WHITE
via: http://www.cottonballlights.pl/
 
Nie oszukujmy się... to wszystko przez SCRAPERKA i jej nową kulkową sesję :)
Namieszała mi tak, że już wiem, że się na B&W nie skończy :)
Tylko co tu wybrać, jak niemalże wszystko się podoba :)
Kto nie widział sesji, ten gapa i niech zagląda czym prędzej :)
 
Na mojej wish liście jest oczywiście i mała-duża fanaberia, czyli LUSTRO WIELKIE :)
Oczywiście IKEA
 
Na nim widzą mi się CBL :)
Takie biało, szaro jakieś tam - myślę i kombinuję :)
 
Mój luby, jak słyszy: "Jojojoj, zobacz, jakie ładne!!!", to się już za głowę łapie :):):)
Ale dziś go nie ma, bo wraca dopiero wieczorem z wyjazdu służbowego, więc mogę sobie piszczeć i ślinić się do woli do monitora laptopa :P
 
Powiedźcie, że też tak macie????
BŁAGAM!!! :)
 
A teraz kawa i śniadanko :)
Dom już posprzątany, wstałam o 6 i wszystko błyszczy :)
Udanego weekendu :)
My urodzinowo :):):)
Luby wczoraj miał urodziny, więc będzie ciacho i dary losu :):):)
 
Buziaki,
Magda
 
 
 


36 komentarzy:

  1. Agnieszka tworzy cuda, a ta taca rowniez baaardzo mi sie podoba :)))
    Domek??? Ja osobiscie wybralabym srebrny.
    Wzdychanie do pieknych przedmiotow w naszej blogosferze to normalne i chyba niestety nieuleczalne zjawisko ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak sobie myślę...jak ja się wytłumaczę lubemu z tych stolików... ;) takie mniejsze rzeczy czasami mu umkną, ale dwa stoliki to już ciężko, żeby nie zauważył :P chyba mi internet w domu odłączy, żebym przystopowała z tymi domowymi zakupami ;) ale masz rację, u nas to już tak jest, że się tyle człowiek tych cudów naogląda, że trudno sobie odmówić :) ja czekam na moje stoliki :):):) i całą resztę :P
      buziak :)

      Usuń
  2. Też wzdycham do tak cudownych rzeczy:)) Tak mamy chyba wszystkie,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba masz rację, nic się na to nie poradzi :) chociaż kłamać nie będę...już mi się w domu te moje cuda powoli nie mieszczą :P chyba czas pomyśleć o czymś większym :)
      buziaki :)

      Usuń
  3. He he niezłą lista:)Sporo z niej mogłoby się u mnie znaleźć:)Chyba mamy podobny gust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej choruję na tę tacę mozaikową :) zachwycam się nią od chwili, gdy ją zobaczyłam po raz pierwszy - coś jak miłość od pierwszego wejrzenia :P hahaha :)
      udanej niedzieli :):):)

      Usuń
  4. O, z tej listy zabralabym biala tacke od Agi i lustro :)) zycze niedlugiego zrealizowania planow:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tacą łatwiej będzie niż z lustrem :) mniejsza i miejsce łatwiej znaleźć :) a właściwie już mam zaplanowane, gdzie będzie - na żółtym okrągłym stoliku :):):) z lustrem gorzej, bo miejsca troszkę brak :) ale niedługo planuję przemeblowanie małe ;) luby jeszcze o tym nie wie :P
      miłego wieczoru :)

      Usuń
  5. Jejku ta pierwsza taca, jest obłędna!!!! jak z Alicji w Krainie Czarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D zbieram na nią w mojej królikowej skarbonce :) to tak jak miałaś z tym domkiem, na który polowałaś przez kilka miesięcy i w końcu kupiłaś :) tak ja będę mieć z tą tacą :) ale w końcu będzie u mnie :):):)
      miłego wieczorku :)

      Usuń
  6. Domek nr. 2:) A dywan odradzam, bo miałam go nowiusieńkiego na poprzednim mieszkaniu.Jego włos się okropnie zbija i "twardnieje" od kurzu. I bardzo widać ten brud i kurz, szczególnie na kropach. Będziesz go prać raz w miesiącu, żeby wyglądał dobrze;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, dziękuję za radę!!!! Wiesz, że ja miałam w ten weekend jechać po niego!!! Jak tak mówisz, to muszę wymyślić coś innego :) myślę o futrzaku, ale nie bardzo wiem, jak to później odkurzać :) ale fajnie by było na nim gołą stopą stanąć przy kawie :P takie moje fanaberie :P haha :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. prawda??? :) ślinię się do niej na stronie niemal codziennie :P a że wczoraj przyszły moje stoliki i wiem, że pasuje, to na początku miesiąca robię zamówienie :D

      Usuń
  8. Widzę że znalazła się jeszcze jakaś zwolenniczka tych pięknych stolików! ;) ja mam okrągły, bardzo podobny, cały chabrowy, jestem w nim zakochana po uszy! :) Na razie nie pasuje do niczego ale mimo to stoi dumnie w pokoju i cieszy moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej do gustu przypadło lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, ta kolekcja Agnetha jest piękna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na nowe posty... a tu dalej cicho..
    Tak czy tak, pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zgadzam się, wczoraj też oglądałam te szklane cuda. Ale jeszcze bardziej przypadły mi do gustu bardzo podobne w formie lampiony, które też niedawno gdzieś zauważyłam. Dla miłośnika świeczek takiego jak ja bardziej się przydadzą:) A z tych zdjęć to chciałabym lustro:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fenomenalny gust, a powyższe życzenia to dla mnie niespełnione życzenia, co do gustu naszych rodaków;). Mam podobnie z tym ślinotokiem na widok pięknych rzeczy i wiem, co czujesz. Kto nie czuje tego klimatu, ten nigdy nie zrozumie, czym dla nas jest piękno i że to nie ma swojej ceny:). PS wybacz, skradłam kilka punktów i przeszczepiłam do swojej listy. Przeszczep przyjął się b. dobrze;) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog! Maybe want to follow each other on GFC, Bloglovin and Facebook? If yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety moja lista must have systematycznie się wydłuża, ale niestety pozycji na niej nie ubywa. Wszystkie te pomysły są super. Trzymam kciuki za realizację marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupowanie z głową nie jest niestety moją mocną stroną:( Dlatego często wybieram rzeczy pod wpływem impulsu, a potem okazuje się że niekoniecznie ich potrzebuję. Ale staram się z tym walczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, tak.... cudeńka Agnieszki to również moje małe zakupowe marzenia :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobietko dawno Cię nie było w świecie blogowym! Wracaj do nas!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne, a tak poza tym dołączam się do apelu @aldia arcadia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie lustro to nie tylko Twoje marzenie :) życzę nam obojgu, by się spełniło!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam się do powyższych głosów o powrocie do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się marzy stojące lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie lustro to faktycznie byłby piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny design, wspaniałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobne lustro, świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Doprowadzenie domu do stanu surowego to dopiero początek tak na prawdę. Zabawa zaczyna się właśnie podczas prac wykończeniowych jak szpachlowanie, malowanie czy kupno mebli, sprzętów. Kosztuje to bardzo dużo niestety i zajmuje bardzo wiele czasu :)

    OdpowiedzUsuń