Szukaj na tym blogu

piątek, 14 marca 2014

Powroty...

Wracam...
Nie, nie z wyjazdu. 
Raczej z niebytu tutejszego.
Nie działo się nic złego, uprzedzę pytania.
Za to nawał pracy przytłoczył mnie do tego stopnia, że poza 
wrzuceniem zdjęć na instagram TUTAJ


nie byłam w stanie nic więcej z siebie wykrzesać.
Z małych przyjemności...wykupywałam piękności na WESTWING :):):)
Więc się teraz pochwalę trochę :) 
Część z nich już przyszła, jak na przykład mój ulubiony stolik.
foto via: www.westwing.pl

A do niego świetne kosze na poduchy, pledziki i gazetki :)
foto via: www.westwing.pl

Poduchy, swoją drogą, przyjdą już niedługo... ;)

foto via: www.westwing.pl

Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ;)
Zresztą, w czym nie... Kubeczki, miseczki, patery, a nawet młynek do kawy ;)

foto via: www.westwing.pl

foto via: www.westwing.pl

foto via: www.westwing.pl

foto via: www.westwing.pl
Na te cudeńka jeszcze czekam :) Dopiero co zamówiona, ojjj, mogłyby już przyjść ;)

A tu to, co przybyło, ale po mojemu ;)


Stolik w akcji ;) Do tego mój ukochany lampion od AGNETHY
Już ja lepiej nie będę mówić, na ile rzeczy ja się czaję z jej nowej kolekcji :)
Chyba nie mam wyjścia i muszę lubego ponaciągać...może na jego urodziny??:P 


Ukochana herbatka górska z Grecji. Uwielbiam, kto będzie na wyspach...plissss, chcę chociaż jedną paczuszkę :):):)


Kwiaty w całym domu, tu kawałek, bo przecież był dzień kobiet ;)


Miseczka z WESTWING :) love it :)


I na koniec mój ukochany nowy kubeczek od AGNETHY :) 
jest prześliczny, nie mogę się na niego napatrzeć :)

Udanego weekendu :) 
Jak to dobrze, że już piątek :):):)
Magda


19 komentarzy:

  1. :))no no:) piekne łupy!myslę nadal nad tym talerzem do pizzy:)))A Twoje poduchy mnie urzekły totalnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się już ich doczekać, mają być pod koniec miesiąca ;) mogłyby już, nie zmartwiłabym się :) luby się u mnie już za głowę łapie, kiedy widzi, że siedzę na westwing'u ;) stwierdził, że niedługo mu przyjdzie na podłodze siedzieć, tyle poduszek mamy ;) a talerze do pizzy bierz, ja się w nich z miejsca zakochałam :):):) a dwa inne właśnie przyszły :) zdjęcia na instagramie już są :P kolejne uzależnienie małe ;) haha :)
      udanego weekendu :)

      Usuń
  2. Ten stoliczek jest cudny, zresztą jest się czym i w kwestii reszty chwalić :))
    Życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze, że jak go tylko zobaczyłam, to nie wahałam się długo :) klik i mój :)
      dziękuję bardzo i słonecznego weekendu :)

      Usuń
  3. ale świetne te małe przyjemności :-)))
    dużo siły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to prawda :) dodają energii :) a to się ostatnio przydaje :) mogliby sprzedawać w sklepie taką energię paczkowaną :P
      udanego weekendu!!! :)

      Usuń
  4. Cudeniek u Ciebie cała masa,udanego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko przez te sklepy internetowe :) a jak jeszcze się trafi jakaś okazja, te bony, te darmowe dostawy, te zniżki z okazji lub bez... no nie sposób się powstrzymać :)
      udanego weekendu :):):) SŁOŃCA, SŁOŃCA, SŁOŃCA :):):)

      Usuń
  5. Super zakupy! A młynek - marzenie :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję, nie mogłam go sobie odmówić :) nie mam w domu żadnego młynka,a uwielbiam zapach świeżo zmielonej kawy :):):)
      słonecznego weekendu :)

      Usuń
  6. Same piekności :)) Super :))
    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko przez te sklepiki ;) nic się nie poradzi, kiedy tam takie piękności ;) wszystko by się przygarnęło ;)
      udanego weekendu :):):)

      Usuń
  7. Coś pięknego...nie wiem co podziwiać bardziej,wszystko jest piękne,a to sobie sprawiłaś wiele przyjemności:)))Masz oko na piękne rzeczy:))Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) muszę chyba już przestać, bo mój luby się za głowę łapie, kiedy widzi kolejny karton paczkowy ;) jeszcze się mu nie przyznałam, że kupiłam dziś dwa nowe stoliki i nasza stara ława pójdzie do składzika czekać na wydanie ;)
      buziaki :):):)

      Usuń
  8. Fantastyczne zakupy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój stolik wygląda jak magiczny schowek stylowego aptekarza - b. inspirujący. Mamy b. podobny gust, żałuję, że dopiero teraz odkryłam ten blog. Pyszna porcja inspiracji - jak miło, że jeszcze gdzieś można podładować estetyczne akumulatory:) Oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chętnie zrobiłabym sobie zapas herbat z wyjazdów, ale niestety zazwyczaj brakuje mi już na to miejsca :( Uwielbiam przywozić pamiątki, bo dzięki nim przez cały rok mogę poczuć atmosferę wakacji... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne wnętrze...widać rękę kobiety...:)

    OdpowiedzUsuń