Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 grudnia 2013

Christmas Candy!!!!!

Dziś pierwszy grudnia, przygotowania świąteczne u większości z was idą już pełną parą :)
 Ba, nawet ja się już do tego powoli zabieram i rozmyślam, jakby tu co ustroić, chociaż zazwyczaj wychodzę z założenia, że jeszcze czas, że spokojnie zdążę ;)
Ale jednej rzeczy odkładać na później nie ma co!!!!
Dlatego organizuję dla Was ŚWIĄTECZNE CANDY!!! :):):):)

Do wygrania 3 drewniane choinkowe zawieszki - pan konik, domek i gwiazdka, do tego serducho, które przywiozłam z Krakowa oraz dwie gwiazdkowe podstawki :):):)














Co zrobić, by zgarnąć CANDY:

1. Zostań obserwatorem mojego bloga :)
2. Zostaw swój komentarz pod postem konkursowym (bardzo mnie to ucieszy :):) )
3. Udostępnij na swoim blogu zdjęcie (zdjęcie number 1) z linkiem konkursowym :)
4. Osoby, które nie mają blogów, mogą bawić się razem z nami, wystarczy, że zostawią swój komentarz i adres e-mail :):):)

Bawimy się do 12 grudnia, a losowanie w... PIĄTEK 13-TEGO:) 
A co :P Tak żeby dla kogoś był udany :):):)

Udanej niedzieli wam życzę :):):)
Magda

PS. Czy wy też bankrutujecie przez świąteczne zakupy sklepowe i sieciowe??? :)
I love it :D
Ja kupiłam cudne rzeczy u AGNETHY i już nie mogę się ich doczekać :)

Buziaki :):):)

75 komentarzy:

  1. podobno pierwsi nie wygrywają ... ale ja staję wierząc że przełamiesz ten stereotyp i mnie wylosujesz :P

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kiedy candy bo ja po nocy to mogę niedowidzieć czy nie ma info?
      cmok

      Usuń
    2. :D ale ze mnie gapiszona :):):) cha cha :):):) już info jest :) tak by to było wieczne candy :D buziolki i spokojnej, LENIWEJ niedzieli :)
      Magda

      Usuń
  2. Marzy mi sie serduszko. Jest slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) specjalnie przywiezione z myślą o świątecznej rozdawajce z Krakowa :)
      udanego poniedziałku,
      Magda

      Usuń
  3. ja zakochalam sie w koniku i w moim nowym mieszkanku znajdzie idealne miejsce zycze zdrowych spokojnych swiat marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja po te krakowskie serducho i resztę staję w kolejce :))))buźka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo piękniaste serducho jest, więc ja się nie dziwię :) specjalnie czekałam na zimnie pod sklepikiem w tym Krakowie mglistym, coby je zdobyć, a że mocno wcześnie rano było, to pani jeszcze w kanciapce siedziała i herbatkę zaparzała :)
      buziolki i bardzo mi się podoba to Twoje szycie :):):)

      Usuń
  5. Podobają mi się te cacuszka i z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Zapraszam również do siebie wrzosowystrych.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co to w tym roku jeśli chodzi o świąteczne akcenty mam narazie tylko kartki świąteczne :).Może się uda wysłać na czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki!!!!!!! Jak dobrze, że mi przypomniałaś, na śmierć zapomniałam :):):)
      dobranoc :)

      Usuń
  7. 13 zaczynam urlop, który będzie trwał do końca roku, więc już uważam, że to mój szczęśliwy dzień :) piekne candy, więc się piszę szybciutko :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ale masz super z tym urlopem :) ja dopiero tydzień później i też do końca roku :D hurra :):):)

      Usuń
  8. no oczywiscie ze nie moze mnie tu zabraknac:) w tym roku szykuje choinke w naturalnych kolorach wiec takie rzeczy dla mnie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja widzę, że mamy podobny pomysł na choinkę :)) chociaż ja się trochę jeszcze waham i kuszą mnie też przezroczyste bombki z piórkami i puszkami puchatymi w środku :):):)

      Usuń
  9. ale cudeńka, zapisuję sie z wielką nadzieją na wygraną:)

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULUJĘ WYGRANEJ w House of Ideas!!!!! i to jeszcze takiej cudnej !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* cieszyłam się wczoraj jak dziecko :):):)

      Usuń
  11. Śliczne ozdoby! Ustawiam się w kolejce :) może tym razem mi szczęście dopisze
    Pozdrawiam Edith
    edithstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :):) jak tylko je zobaczyłam, od razu się zakochałam - kupiłam i dla was, i dla siebie :):):)

      Usuń
  12. Z chęcią się zapisuję :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :)
      i już wędruję w odwiedziny do Ciebie :)
      Magda

      Usuń
  13. cudeńka...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podobają i wpraszam się do Ciebie na wizytę :):):)
      Magda :):)

      Usuń
  14. Dołączam się do zabawy :) www.haftliczekpentliczek.blogspot.com
    pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie byłam u Ciebie - cudne hafciki czynisz :)
      pozdrawiam serdecznie i ciepło w te zimne dni,
      Magda

      Usuń
  15. jak ja lubię takie rzeczy :) staję w kolejce
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoje angry birds :):):) są boskie :):):)
      pozdrawiam,
      Magda

      Usuń
  16. Witam,jestem pierwszy raz u Ciebie.Bardzo chetnie sie zapisuje do zabawy,i zostaje na dłużej;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie powędrowałam do Ciebie - super zawieszki okienne :) mam podobny domek-latarenkę :) oj, widać, że idzie zima, cieszą te świeczki i latarenki coraz mocniej :)
      Magda

      Usuń
    2. Ja mam bzika na latarenki,świeczki itp. he...pozdrawiam;)

      Usuń
  17. Bogate candy przygotowałaś!!! Trafiłam do Ciebie przypadkiem i zostaje na dłużej!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się starałam :) bardzo się cieszę, że zostajesz :)
      pozdrawiam,
      Magda

      Usuń
  18. Piękne candy!!
    Z miłą chęcią stanę w kolejce:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :):) cieszę się bardzo :)
      spokojnego wieczorku życzę :):):)

      Usuń
  19. Oj , Święta....:))))))Oj, zakupy.....:)))) Oj, pusty portfel........:(((((
    No ale stanę w kolejce to myślę, że bede bogatsza o te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jeszcze dodam do tego takie moje osobiste "oj", mianowicie "ojojoj, nie ma na nic czasu" ;)
      pozdrawiam :):):)

      Usuń
  20. Moja Droga gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No wreszcie mam czas na udział w Twoim candy :) Staję w kolejce po te cudeńka :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, widzę Ty też nie grzeszysz nadmiarem czasu :) ja dosłownie nie wiem, za co się brać :)
      buziaki i miłego wieczorku :)

      Usuń
  22. Fajnie miłym akcentem zakończyć rok :)
    Zapisuję się i poczekam:)

    dluszcz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo czekać nie trzeba :) jeszcze tylko kilka dni ;)
      pozdrawiam,
      Magda

      Usuń
  23. Kilka dni nie bywałam w sieci i omal nie przegapiłam takiej fajnej zabawy! Prezenty super! Może szczęście uśmiechnie się do mnie w piątek 13?
    Obserwuje od dawna, banerek zamieściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś, bo to wszystko dlatego, że tyle spraw na głowie :):):) ale cieszę się, że jednak trafiłaś :)
      buziak :)

      Usuń
  24. Moja choinka chętnie sie przystroi w takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś w tym roku poszłam w naturę :) też mam ten zestaw na moją choinkę :):):) jeden dla mnie, jeden dla kogoś z was :):):)

      Usuń
  25. Piękności, biorę udział :-)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) i już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  26. zawieszki są piękne więc i ja się zapiszę do zabawy i chętnie Cię poobserwuje :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam serdecznie, chętnie zostanę obserwatorem tego bloga, gdyż jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej, dziękuję :) ale mi się komplement trafił :)
      pozdrawiam,
      Magda

      Usuń
  28. Ustawiam się w kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne rzeczy ustawiamy sie w kolejce po nie pozdrawiam serdecznie marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. losowanie w moje urodzinki!!!
    Jupii coś czuję że szczęście się do mnie uśmiechnie :) Więc staję w kolejce i cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stanę i ja w kolejce. Moja choinka by się ucieszyła z nowej ozdoby na gałązce :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Konik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja też się cichutko ustawiam:) Piękne rzeczy do wygrania:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Drobiazgi dekoracyjne jak znalazł na święta, przypadły mi do gustu, więc ustawiam się na końcu kolejki tej :) co do zakupów to raczej nie bankrutuję, kupuję co nieco , ale z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się ustawiam w kolejce. Może los przyniesie mi szczęście :)
    Pozdrawiam
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj śliczności:) trafiłam przez przypadek ale zostanę na dłużej:) Banerek na lubimyprezenty.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak w ostatniej chwili przybywam:) ale zawsze spróbować:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Ja już na samą myśl bankrutuję hihi.
    Prezenty mam już kupione teraz pozostało mi tylko jedzonko i ewentualnie jakieś drobne ozdoby świąteczne, które bardzo kuszą :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobno ostatni będą pierwszymi, staję na końcu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń