Szukaj na tym blogu

sobota, 20 kwietnia 2013

O mi się nie chceniu ;)

        Pogoda super, słoneczko, trawka rośnie, kwiatki pachną...a mnie się nie chce :) Tzn. nie że nic mi się nie chce - w sumie chce mi się dużo, tylko pracować mi się nie chce ;) i tu na blogu tez mi się pisać nie chce ;) w sumie lubię bloga i pisać, i czytać, ale że normalnie moja praca tez się opiera na pisaniu, no to mi się w sumie nie chce ;)
        A tak w ogóle to w sumie dziś wcale nie ma słoneczka. Jest za to szaro i buro, i smętnie. Siedzę więc w kapciach i piję kawę, i myślę sobie o rożnych rzeczach, które muszę zrobić dziś, ale wiadomo...TROCHĘ MI SIĘ NIE CHCE ;] no dobra, żeby nie było, że jestem leniwa - bo nie jestem - chętnie poszłabym z koleżanką na kawę albo do księgarni, albo na ciuchy popolować, ale że jest sobota, to wszystkie porządne koleżanki teraz albo robią zakupy na cały tydzień w markecie, albo gotują, albo sprzątają, albo w pracy siedzą. Nom...
        A ja siedzę w domu w kapciach i w piżamce, bo nawet ubrać mi się nie chce ;)
A tu są zdjęcia z zającem, kiedy było słońce, bo dziś jest buro ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz