Szukaj na tym blogu

środa, 20 listopada 2013

Wieczór.... siedzę sobie i nic nie robię ;)

W końcu.... cały dzień na nogach. 
Kiedy więc nadszedł wieczór, mogę już tylko siedzieć :)

I pić gorącą czekoladę i jeść ciasteczka.

A co ;)
I do tego chwalić się tym, co kupiłam w Krakowie ;)

Ano nie obyło się bez bombek...w końcu idą święta.
A ja się z tego coraz bardziej cieszę ;)

Po drugie cudne szklaneczki w Zara Home :):):)
Bardzo się z nich cieszę, ponieważ we Wrocławiu nie mamy tego sklepu, a ja akurat bardzo go lubię ;)



Po trzecie - cudne drewniane zawieszki i serducho do zawieszenia :)





Buziaki i miłego wieczoru wam życzę :):):)
Ja dziś już tylko odpoczywam :):):)
Magda


6 komentarzy:

  1. owocne zakupy i jak zapachniało mi kawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupy udane :):):) bardzo się z nich cieszę :) w sumie zawsze jak mi się uda coś ciekawego kupić albo samej zrobić, to się tym cieszę bardzo długo, a teraz jeszcze mam taką blogową pamiątkę za każdym razem, kiedy tu piszę :)
      miłego wieczoru :)

      Usuń
  2. Zaszalałaś w tym Krakowie! :-)
    Ciastka wyglądają pysznie. Nawet nie wiesz, jak bardzo spadł mi właśnie cukier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) przyznaję, że zjadlam wszystkie na raz-im zimniej, tym wiekszy ze mnie lasuch:-)

      Usuń
  3. Powiało gwiazdką. Przepiękne zdjęcia. Wspaniale oddają swiąteczny klimat. Pozdrawiam. Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) akurat teraz bardzo mi ten klimat odpowiada - od tygodnia siedzę w domu chora :) więc świeczki palą się prawie cały czas, bo i ciemno się szybko robi :)
      pozdrawiam,
      Magda

      Usuń